Pro rychlé a bezproblémové reklamování vadného zboží jsme pro Vás připravili jednoduchý formulář.

V případě problémů s výrobkem pamatujte, že uděláme vše pro Vaši spokojenost, v žádném případě jsme neplánovili, ani neměli v úmyslu vám řešením reklamace brát čas a energii a jakkoliv tento proces znepříjemnit. Občas se ale může vyskytnout například chyba výroby, kterou bohužel neovlivníme.

Máte právo na vrácení zakoupeného produktu do 14 dnů od data dodání (právo na odstoupení od kupní smlouvy) – postup se nevztahuje na podnikatele.

POSTUP REKLAMACE:

  1. Co nejdříve nás informovat emailem nebo telefonicky o chybě výrobku.
  2. Před odesláním formuláře si prosím přečtěte část Nejčastější dotazy, kde najdete řešení problému s robotem, aniž byste jej odeslali na reklamaci. Pokud nenajdete řešení, postupujte podle následujících kroků:
  3. Pokud zjistíte poruchu zařízení, kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního formuláře nebo e-mailu. Do e-mailu napište sériové číslo zařízení, které najdete na spodní straně robota nebo na lepenkové krabici a popište problém.
  4. Většinu problémů vyřešíme na dálku, protože naši roboti jsou vysoce spolehliví. Pokud konzultace problém nevyřeší, obdržíte na e-mailovou adresu reklamační štítek, který by měl být nalepen na kartonu s robotem, aby mohl být odeslán na reklamaci.
  5. Zařízení zabalte a k dodanému produktu připojte originál nebo kopie dokladu o koupi (v případě potřeby Vám zašleme na e-mail).
  6. Dokumenty by měly být nalepeny na vnější straně obalu, takže když balíček vyzvedneme, máme k němu snadný přístup, aniž bychom museli balíček otevírat.
  7. Balíček odešlete nejlevnější dopravou na adresu servisního centra: HEXO sp. Z oo ul. Sobieskiego 57 84-230 Rumia Polsko
  8. O průběhu reklamace Vás budeme informovat e.mailem nebo telefonicky.

Reklamační formulář

Popište nám problém, s jistotou Vám pomůžeme.


    V případě potřeby volejte nebo pište. Kontakt

    Copyright © 2021 RobotHEXO.cz | Všechna práva vyhrazena.